Aktuálka z Kvald :) 5.- 6.5

16.05.2012 09:45

Zdravím sice je to už dýl co jsme byli v oné Praze na kvalifikačkách ale konečně jsem se odhodlala napsat něco o našem Divošském výletě :)
Po dlouhém vyběhávání zkoušek a usilí jsme se dostali na vysněné Kvalifikační závody na EOJ. Když se blížil den odjezdu (4.5.2012) přišla na mě i nervozita, balení a všecha příprava na cestu. Odpoledne v pátek jsme vyjeli do Hranic na Morevě abychom se vlakem vydali na cestu do Prahy. Věděla jsem že cesta vlakem bude pro Dikču trápením protože vlaky nemá ráda, ale bylo to horší než trápení, nakonec jsme si našli kupé a dikča si mohla spokojeně ale sice vyděšeně lehnout a odpočívat. Konečně jsme po čtyřech hodinách úmorného cestování dojeli na místo (Praha-Kyje) :) Když jsme dojeli, postavili jsme si "domečky" :D zabydleli jsme se, posilnili a šli se vyspat na sobotní závody :) Přišel první den závodů,sobota. Hned jak jsem zjistila že se běží podle jmen zděsila jsem se, byly jsme 1. :( :) Přišlo na první běh. Dikča se zdála být aktivní a nabuzená a já s pocitem že by to mohlo vyjít přišla na parkur, ale prvním co bylo byl DISK. Líbila se jí více kladina než "ačko", ale byla to i má chyba málo jsme si ji stáhla na sebe :). Následovalo pár překážek a Dikča při výběhu z tunelu se rozmyslela že se pujde podívat za pásku :D. Druhý běh už vypadal trochu lépe :) sice DISK ale už byl záblesk naděje že běhá :D Třetí běh, běhala v první polovině poté jsme to vzdali ! :).. sice se smutkem ale i s dobrým pocitem že tam vůbec mužeme být jsme zakončili první závodní den :) Následovala neděle. Už jsme veděli že šanci určitě nemáme ale že zabojujem a budeme běhat :) :) to se nám povedlo :) sice ne moc uspěšně ale doběhli jsme alespoň dva běhy jeden DISK a sekvenci jsme neběželi z důvodu škaredého počasí a spěchání na vlak :) Z celého víkendu jsem měla určitě dobrý pocit i když se nám nedařilo. Ale byli jsme rádi že jsme tam mohli být, určitě to vezmem jako novou zkušenost a příští rok do toho půjdeme na plno :) Dikči nedávám za zlé vůbec nic. :) I ona někdy nemá náladu a někdy se jí běhat nechce :) Taky děkuji Peti za to že tam semnou jela a že se o nás tak hezky stará ;D :) Video dodám :)