Aktuálně za posledních pár měsíců :))

02.05.2012 17:35

Zdravím zdravím :))) konečně jsem se rozhodla něco po dlouhé době napsat :)) nejprve asi to že 6.4. Dikča oslavila své druhé narozeniny :)) Dále jsme se 1.4. zůčastnily našich prvních pozimních závodů V Suchdole n. Odrou, které zkončily 3xDIS :)) :)) ale nedá se nic dělat nějak jsme se musely dostat do formy a po zimě začít něco dělat (a to se nám vyplatilo) :). Na další závody jsme si zajely 15.4. na dvojzkoušky do Třebovic kde jsme si vyběhali naši druhou zkoušku :) sice nám počasíčko vůbec ale vůbec nepřálo ale přežili jsme to a zkoušku si dovezly :) :D Už dávno před těmahle závodama jsme plánovali že se pokusíme zůčastnit se Mistrovstvví evropy mládeže. Až když jsme po Třebovických zkouškách zjistili že kvalifikační závody jsou 5.-6. května zděsili jsme se hrůzou :D měli jsme jen dvě zkoušky a do kval. závodů nám zbývaly pouze tři víkendy a dva z toho jsem byla mimo ČR takže mi nezbývalo nic jiného než navštívit 1.5. Dvojzkoušky ve Zlíně, museli jsme to risknout :) Jela jsem závodit jen já, ale krásný doprovod po celý den mi dělala moje maminka a Peťka ktera mě v tomhle všem tak strašně moc podporuje a moc ji za všechno děkuju :)) a jak se říká (RISK JE ZISK)   :) a to se nám oplatilo :)  při prvním (zdálo se lehčím) běhu jsme měli DIS, a zbýval mi pouze ten poslední rozhodující běh :) ale když jsem Dikču na startu odložila, podívala se na ni, tak jsme si v tu chvíli řekla že ji věřím :) Dikča běžela uplně úžasně :) vyběhali jsme si čistým během 2. místo /26 :) V tuto chvíli už jen plánujeme cestu do Prahy :)) Bude to dikčina premiéra pod stanem :D a hlavně plno nových zkušeností :) doufáme že s enám zadaří a když ne tak si to tam snad všechno užijeme :) ... Ádie,  po PRAZE :)