Uničov, Intenzivka, Srandazávody :))

03.11.2011 18:38

Od doby co jsem naposledy psala už uteklo dost času a my jsme se zúčastnily několika akcí.

Jak už jsem psala předtím, tak jsme 24.9. vyrazili s naší výpravou na Uničovské agilitění, z našeho agidivošského týmu (já, Sára, Petra, Eva) jsme se všechny umístili na bedně a za to jsme byli moc rády. :)  Ještě před naším prvním během jsem se obávala, že nám bude dělat problém kruh, jelikož byl docela malý, tak nám při běhu dělal docela problém a nasbírali jsme si tak více tr. Bodů. :/ Ale ani tak nás to neodradilo a bojovaly jsme dál,a i přes problém s kruhem jsme se umístili alespoň při jednom běhu na 2. Místě. :)
Další akcí které jsme se zúčastnily, byla Intenzivka s Martinou Konečnou, která se konala na našem výcvikovém place. Hodně jsem si z téhle intenzivky odnesla, hlavně to jak mám odbourat Dikčinu závislost na mém pohybování např. u zón nebo u slalomu. Určitě si nenecháme ujít její další intenzivku. :)
28.10.2011 Jsme s Petrou uspořádali Srandasvátek s AgiDivochy. Který se náramně vyvedl. :) :)  Né jen že jsme závodili v tom který pejsek vyskočí co nejvýše nebo který hafan najde dřív párek, který mu páneček hodí. Ale taky jsme soutěžili ve spolupráci s naším psem, což byl např. týmový běh a nebo Huskyho běh. Taky jsme pro zúčastněné připravili AgiDivošské překvápko na kterém se podíleli jen páničci. Závodilo se ve zručnosti poskládat slalom, přehopsat pár překážek a proskočit kruhem a zpátky slalom zase rozložit. Všichni jsme se u toho náramně bavili a celý den nás provázela příjemná atmosféra a všichni si domů odnesli něco dobrého pro svého psího miláčka. A musíme se pochlubit tím že jsme byli s Dikčou na druhém a s Májou na 4. Místě z 11 pejsků .
Po pilném cvičení a trénování vyrážím s Dikčou na naše první oficiální závody do Horky nad Moravou. Jsem zvědavá jestli splníme naši první zkoušku nebo budeme muset na trénovaní ještě zabrat a štěstí zkoušet zase jindy :) :)
Z aktuálních novinek to bude všechno a další novinky budou po Závodech :))
VIDEA :  INTENZIVKA  .....  UNIČOV

 

INTENZIVKA

 

SRANDASVÁTEK

UNIČOV