Závodění :)

19.09.2011 09:40

Po strašně, strašně, strašně dlouhé době píšu zase aktuálku . Vůbec nevím kde mám začít a co všechno jsme za tu dobu udělali a stihli. Je toho tolik že si to ani nepamatuju .  
První asi bude to, že jsme byli na našich prvních závodech. Byly to sice závody na domácí půdě ale závody to byly .  Dikča si vedla moc dobře, i když na bednu nám to nestačilo, ale vůbec nám to nevadí. Mám ponětí, že jsme byly na 11. a 8. místě ale nejsem si vůbec jistá.
Po vytrvalém trénování přes prázdniny jsme si měli jet zazávodit 20.8. do Holešova. Boužel jsem onemocněla a nejelo se nikam, Já sice jela jako doprovod a kameraman ale běhat jsem nemohla. Stejně bychom jim ukázali jak se to dělat určitě NEMÁ když jsme měsíc netrénovali .

Jako naše třetí závody bylo opět na domácí půdě a to jsme se umístili na bedně hned 2x, na 2. místě za Open a na 3. místě za Jumping. Na těchto závodech jsem běhala i s naší malou Májou,. Na to že s ní chodím cvičit tak jednou do měsíce podala úžasný výkon, sice jsme se neumístili a skončili jsme na 5. a 6. místě, ale doufám že příště nám to už vyjde a odneseme si domů medailičku
Příští týden 24.9. se chystáme s naší AgiDivošskou (Sára,Pera) výpravou do Uničova na závody, doufám že se nám tam bude dařit a že si domů něco přivezeme , To bude asi vše , nebudu říkat že budu psát pravidelně protože vím že stejně nebudu :D